2011. augusztus 24., szerda

Él az Isten! Beszél, válaszol, kommunikál!!! SZERET! Mi kell még? :-)

Meghívtak egy lelkigyakorlatra, amelyre nagyon szívesen elmentem volna! Mit tipródtam, mit görcsöltem, hogy ütközik a munkámmal, nem tudok menni! Megszakad a szívem! Tényleg. Nem kisebb dologról, mint az életemről van szó (pontosabban a hivatásomról). Kértem az Urat, Istenem, mutasd meg mit tegyek, nem tudok egyszerre két féle dolgot csinálni! Kérlek mutasd meg az akaratodat!
Nem vette fel a telefont az illető, akinek mondtam volna, hogy sajnos nem tudok menni. De később visszahívott, röviden tudtunk beszélni, és mondta, hogy mivel többen nem tudtak most jönni a madridi találkozó miatt, ezért megismétlik, pár nappal később! Az rövidebb is lesz, kevesebbe fog kerülni és közelebb is lesz! Kell ennél több? Akkor már - remélhetőleg - a munkám miatt el fogok tudni menni!
Válaszolt az Úr! Meghallgatta a kérdésemet, válaszolt ebben a bizonytalan döntési helyzetben!

ÉL AZ ISTEN! KOMMUNIKÁL! VÁLASZOL! ODAADJA MAGÁT! SZERET! KELL ENNÉL TÖBB??? :-)

1 megjegyzés:

  1. Ő szól hozzánk, csak az a kérdés, mi mennyire vagyunk kifinomult hallásúak. Ott van pl. a "mobiltelefonja" de más utakon is próbál nekünk segíteni. Sokszor a körülmények is meghatározóak. Ha elindulunk, jó ha egyszerre több "helyzetjelző fény" alapján tesszük.

    Olyan "halló fület" szeretnék, amely mindig képes ráhangolódni, meghallani, mi az Ő Akarata életemben. Kérem a Kegyelmét, hogy meg is tudjam tenni azt.

    VálaszTörlés