2011. augusztus 27., szombat

Eddigi összesítés

A mai napon újra hálát adok az Úrnak. Ma elérte a blog a 2000 oldalmegjelenítést. Pontosan két hónap alatt. A legelső bejegyzést június 27-én írtam. Csak úgy, elkezdtem. Voltak gondolataim, ötleteim, témák, amik foglalkoztattak akkor és ma is.
Összesen 103 bejegyzés van a mai napig. (A bal alsó sarokban van részletesebb statisztika.)
Erre nem számítottam, ez teljes meglepetés. :-)

Áldja meg az Úr azoknak az életét (is), akik akár egyszer, vagy többször itt megfordultak, esetleg visszajárnak. Mindig arra törekszem, hogy Isten üzenetét, szeretetét, szerelmét (!) közvetítsem.
Igen, tudatosan igyekszem pozitív, szép, elgondolkodtató dolgokat, saját tapasztalatokat írni.
Gyakran úgy is érzem, hogy "az Úr tolla, íróeszköze" vagyok.
Névtelenül. Talán nem akadály. Eddig megjegyzésekben történt a visszajelzés, emailen még nem.

Sokszor nehéznek érzem ezt a feladatot, küldetést, mert "egyoldalúnak" érzem a kommunikációt. De a statisztika bebizonyította, hogy ez nem így van.
Tehát van értelme annak, amit írok/szerkesztek ... Az Úré a dicsőség érte!!!

Minden kedves Olvasónak további jó böngészést, útkeresést - és találást, Isten áldását kívánom!
Nagy szeretettel. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése