2011. október 16., vasárnap

Az Úr ismét megérintett ...

Voltam tegnap a Karizmatikus Találkozón, és jó, hogy mentem. Mindenféle elvárás nélkül mentem, nyitott szívvel. Az Úr újra megajándékozott az Ő békéjével, szeretetével. Érdekesek voltak a tanítások, az imádságról volt szó. Ha lesz hanganyag, megpróbálom elmenteni, és itt közzétenni. Ha lesz. Sok dicsőítés. Nagy szükség van rá. Énekek, imádságok, belső megtapasztalások, átalakulások. Mind-mind csupa jó értelemben. Még ilyet nem éltem, hogy Szentlélek-hívó ima alatt olyan melegség érzés töltött el, vizes lett a kezem, mintha picit megszédültem volna. Jelen volt az Isten, szinte kézzel foghatóan. Nem rossz érzés volt, inkább meglepődtem, mert ilyenben még nem volt részem.

Az imádság. Nagyon fontos téma. Mindig aktuális. Jó, hogy Németországban lehet egy Imádság háza, és jó, hogy vannak olyan emberek, akik "főállásban" imádkoznak. Érdekes.
A Biblia. A másik fontos téma. Újra és újra kell hangsúlyozni, kiemelni, hogy a mi drága jó Istenünk beszél. Mond. Tanít. Üzen. Nekem személyesen. És mindenki másnak is.

Igen, ezekben meg kell erősödnöm. Folyamatosan meg kell újulnom. Törekedni fogok rá.

íme néhány kép : emmausz.hu/képek
Szerintem lesz még. És talán hangfelvétel is.

És oszlik a köd. Ennek szintén örülök. Igen. Remélem jó úton haladok affelé, hogy előbb-utóbb tisztán lássak. Egyelőre ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése