2011. július 19., kedd

A nehézségekről ...



Nehéz, sokszor nagyon-nagyon nehéz, ha egy férfi egészen közel van hozzám, és pláne ha megérzem az illatát. Ez többször előfordul, mivel az ember közlekedik, buszon, villamoson, stb.
Valahogy az illatok nagyon erősen hatnak rám. Mert akkor beindulnak a vágyaim, és jaj nekem.

Ezeket kell valahogy megtanulnom kezelni, az ilyen helyzeteket.
Hála Istennek NŐ vagyok, tele hormonokkal, vágyakkal (persze a férfiak irányában :-) és ez teljesen természetes. Igen, de ez bizonyos helyzetekben beindít bizonyos dolgokat az emberben ...

Igyekszem kerülni az ilyen alkalmakat. Már amikor lehet. Mert nem mindig lehet.
Lehetőség szerint nem kellene közel kerülni a tűzhöz. Mert minél közelebb vagyok, annál nehezebb kimásznom belőle. (A szexualitásnál is ez van: minél jobban belemegyünk, annál nehezebb fékezni, csak gurulunk lefelé a lejtőn ... Lásd: Biztos Út blog és könyv.)

Ugyanez van az internettel is. Mindenféle oldal között böngészik az ember. Nincs határ. Akkor viszont nekem kell meghatároznom a saját határaimat. Igen, tudnom kell, h mit nézek meg és mit nem. Például direkt nem keresek rá olyan tartalmakra, amit kerülnöm kell.

Tehát: minden vágykeltőt kerülni fogok. Mi lesz ebből??? :-)
Nem aggódom. Inkább rábízom ezeket az Úrra, Ő tudja ezeket a dolgokat kezelni.
Hiszen tudja, hogy ŐT szeretem a legjobban! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése