2011. július 16., szombat

Az Úrnak van humorérzéke is :-)


Medjugorjéből hazafelé már az úton is végig köhögtem, tüsszentettem, szinte megállás nélkül folyt az orrom. Ez bizony a légkondi hatása ... Most sem vagyok igazán jól, de ez szinte említésre sem méltó. Most nézem a postaládát, mintha benne lenne valami: MENTOLOS CUKORKA! Termékminta, vmi új cég új cukorkája! Eddig soha életemben nem kaptam postaládába mentolos cukorkát. Ráadásul több fajtát!
Igen, van az Úrnak humorérzéke!!!! :-)))
Jó fej az Isten (ha szabad ezt mondanom) :-)))

2 megjegyzés:

  1. Nahát, én is pont így jártam, pont akkor. Szerintem napra pontosan. Csak nem együtt voltunk? :) Mármint Medjugorjét, buszt, légkondit, megfázást tekintve. Csak én nem kaptam cukorkát. :) Remélem, meggyógyultál, én még nem.

    VálaszTörlés
  2. De igen! Ugyanabban a buszban voltunk! :-)
    Picit jobban vagyok, de még nem az igazi.
    Jobbulást, Isten áldjon.

    VálaszTörlés