2012. január 16., hétfő

Isten Igéje 3.

Mennyire vagyok képes azonosulni a Szentírás szavaival és vágyódni az ott leírtakra?


Jeremiás meghívása  

4Így szólt hozzám az Úr: 5"Mielőtt megalkottalak anyád méhében, már ismertelek; mielőtt megszülettél volna, fölszenteltelek, és prófétául rendeltelek a nemzetek javára." 6Erre azt mondtam: "Jaj, Uram Isten! Nézd, nem tudok én beszélni, hiszen még ifjú vagyok." 7De az Úr így válaszolt: "Ne mondd azt, hogy ifjú vagyok, hanem menj el azokhoz, akikhez küldelek, és mondd el nekik mind, amit parancsolok. 8Ne félj tőlük, mert veled vagyok, és megoltalmazlak - az Úr mondja ezt neked." 9Akkor az Úr kinyújtotta kezét, megérintette ajkamat és így szólt hozzám: 10"Nézd, ajkadra adom szavaimat, ma nemzetek és országok fölé állítalak, hogy gyomlálj és rombolj, pusztíts és szétszórj, építs és ültess."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése