2012. március 22., csütörtök

Válasz Ágnesnek

Kedves Ágnes! Igen, a Szűzanya szeretete különleges, gyermekeiként szeret minket. Nekem Ő a példaképem. Szeretném én is elfogadni az embereket olyannak, amilyenek és szeretni őket. És természetesen Isten felé vezetni őket. Ugyanakkor imádkozom is értük. Igen, engem is foglalkoztat sok fiatal, és idősebb embernek is az élete, de: a szabad akarat az szent és ez így van jól. Szeretem őket ... vagy legalábbis törekszem rá... A szeretetet sokféleképpen ki lehet mutatni. Ha az ember érzi, hogy szeretik, törődnek vele, meghallgatják, az jó hatással van rá. És természetesen a soha meg nem szűnő ima. Az Úrnak átadva, rábízva őket teljesen. Minden ima meghallgatásra talál.
Nem tudhatjuk, hogy annak a konkrét személynek mikor, minek, kinek a hatására, milyen helyzet által változik meg jó irányba az élete. Én hiszek az ima és a szeretet erejében. 
Ha további kérdésed lenne, ezen az email címen elérsz: tisztanelni@gmail.com
Isten áldjon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése